BARBACOA 26 DE MAIG'22




Bones família.

El passat dia 26 de maig vam poder recuperar, després de 3 anys la nostra tradicional barbacoa a les fonts de les Planes. 

Valorem que va ser un èxit d'assistència, col·laboració i treball conjunt. 
Una part del grup va poder gaudir d'una caminada per la zona. Els que no ens hi vam atrevir ens vam quedar fent la mítica partida al UNO. 

Com sempre una jornada d'èxit en la que el sol ens va acompanyar.

Esprem veure'ns a la propera. 

Aquí deixem una imatge de grup. 




Comentaris

  1. Hola Bon vespre. He vist la foto de la barbacoa, i m heu pintat la cara de Blanc.... Jo no tinc problema en que es vegi la meva imatge... Per tant, us agrairia que arrecleu la foto I em treieu aixo del pintat a la cara. Estic a la primera fila per la dreta el primer agenollat.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada